piątek, 14 lutego 2014

Bananowy zawrót głowy


Martuś zgodnie z obietnicą dodaję mój sposób na podanie bananów na ciepło :)
Niegdyś moje ulubione śniadanie, mogłam je jeść codziennie,
później jednak z wiadomych powodów musiałam zrobić sobie przerwę :)
Teraz "bananowy zawrót głowy" powraca na na mój stół,
tym bardziej, że moja Córeczka jest nim zachwycona.


Składniki:

  • 1 banan
  • 5 łyżeczek płatków owsianych
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • 3 łyżki ulubionego jogurtu
  • cynamon
  • 1 łyżka masła
  • 1 łyżka miodu

Wykonanie:

Na patelni roztapiamy masło.
Obrane banany dzielimy na dwie mniejsze części, opruszamy cynamonem i podsmażamy na średnim ogniu ok 10 minut, często je obracając. 
Płatki owsiane wsypujemy do kubeczka, dodajemy cukier i zalewamy wrzątkiem (wody do wysokości płatków). Odstawiamy je na ok 3 minuty aby wpiły wodę.
Na talerzyk wykładamy banany, które możemy polać miodem oraz płatki i jogurt.
  


                                                                                                                             Smacznego!!!


Śniadanie mistrzów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz